Löysin kamerasta kuvia tekemistäni sukista. Viimeksi olin tehnyt sukat yläasteella, joten aika paljon oli miettimistä ennenkuin sukat sain aikaiseksi.
Nämä olivat ihan onnistuneet, isoimmalle pojalle sopivat.



Kokeilin tehdä ihan pieniä sukkia, mutta mulla taisi olla ihan liian paksut puikot (ja paksua lankaa) näin pieniin sukkiin. Pääsivät nyt kuitenkin pienimmälle käyttöön. Samahan se on mitä on jalassa kun vaunuissa nukkuu :)



Halusin kokeilla tehdä paksuja tumppuja. Mulla oli Jenga-lankaa yksi kerä ja siitähän mä sitten kokeilin. Samasta langasta oon aikaisemmin tehnyt pipoja. On tosi ihanaa, paksua lankaa, mutta tietenkään sitä ei enää myydä :( Siihen loppui mun pipojen virkkaaminen kun ei oo mitään vastaavaa lankaa löytynyt. Tumpuista tuli sitten tällaiset eriparitumput. Kivvoja lankoja nää moniväriset mutta jämälangoista ei ehkä kannata mitään parillisia juttuja tekemään...